ابزار وبمستر

چاپ اول(48)
چاپ مجدد (42)
تاليف (29)
ترجمه (61)
تهران (82)
شهرستان (8)
كودك و نوجوان (0)
كمك درسي و آموزشي (5)
تعداد يافت شده (90) -
تعداد :   ركورد در یک صفحه
1- روانشناسی اقناع اصول و فنون تبلیغ
محمدعلی پیوند - زبان آموز - 152 صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ 1 سال 1390 - 1000 نسخه - 35000 ريال - 0 -2-92423-600-978 انتخاب
2- خبرگان آموزش می‌دهند: خبرگی در مهارت‌های مذاکره
مترجم:رحیم فرضی‌پور ؛ مترجم:سیدحسین هویت‌طلب - توفیق دانش - 184 صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ 1 سال 1395 - 1000 نسخه - 130000 ريال - 7 -21-6424-600-978 انتخاب
3- ارتباطات متقاعدگرانه و تبلیغ
محمدعلی حکیم‌آرا - سازمان‌ مطالعه ‌و تدوین‌ کتب‌ علوم ‌انسانی ‌دانشگاهها (سمت) - 352 صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ 1 سال 1384 - 1000 نسخه - 23000 ريال - 9 -002-530-964 انتخاب
4- نفوذ در دلها (و اصول برقراری روابط صمیمانه)
برومند قبادی - نشر فن‌آوران - 96 صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ 2 سال 1382 - 3000 نسخه - 7000 ريال - 1 -56-6792-964 انتخاب
5- معجزه ارتباط و ان.ال.پی.
جری ریچاردسون ؛ مترجم:مهدی قراچه‌داغی ؛ ويراستار:شهلا ارژنگ - آسیم - 210 صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ 11 سال 1385 - 3300 نسخه - 25000 ريال - 7 -009-418-964 انتخاب
6- چگونه در کمتر از 8 دقیقه همه را به گفتن "بله" واداریم! (دانش نفوذ)
کوین هوگان ؛ مترجم:میترا معتضد - نشر البرز - 368 صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ 5 سال 1395 - 300 نسخه - 220000 ريال - 3 -457-442-964 انتخاب
7- 53 اصل متقاعدسازی
شادی سمیعی‌فر ؛ علیرضا توسلی - موسسه علمی فرهنگی نص - 234 صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ 2 سال 1395 - 1500 نسخه - 98000 ريال - 4 -255-410-964-978 انتخاب
8- نفوذ و تاثیرگذاری برای دامیز
الیزابت کونکه ؛ مترجم:سحر عزتی ؛ ويراستار:حمیدرضا زهره‌وند - آتیسا - 120 صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ 3 سال 1395 - 500 نسخه - 70000 ريال - 6 -0-95240-600-978 انتخاب
9- افکار عمومی و شیوه‌های اقناع
کاظم متولی - بهجت - 222 صفحه - رقعی (گالینگور) - چاپ 1 سال 1384 - 3200 نسخه - 30000 ريال - 3 -71-6671-964 انتخاب
10- چگونه استدلال کنیم و همیشه پیروز شویم؟
گری اسپنس ؛ مترجم:محمدجواد میرفخرایی - نشر میزان - 288 صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ 2 سال 1383 - 2000 نسخه - 22000 ريال - 3 -57-7896-964 انتخاب
 

مشاهده صفحه 1از 9



 

 
[فراموشی کلمه عبور]
[ثبت نام]