برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

هوندا: داستانی از کامیابی مدیریت ژاپنی در امریکا


۴۲۲ صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ ۸ - ۱۰۰۰ نسخه ISBN: 964-430-118-8-
تاریخ نشر:۷۷/۰۷/۰۶ قیمت :۸۹۰۰ ریال
كد دیویی:۳۳۸.۷۶۲۹۲۰۹۷۳
زبان كتاب:انگلیسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
نویسنده این کتاب می‌کوشد تا یک ((نمونه موفق)) را در عرصه فعالیت‌های اقتصادی ارزیابی نماید. وی به همین منظور ابداعات موسسه ((هوندا)) را در امر مدیریت بررسی می‌کند .کتاب، آمیزه‌ای از تحقیق تئوریک، گزارش مشاهدات و مصاحبه‌هایی است که نشانگر ـ اصول حاکم بر مدیریت شرکت صنعتی ((هوندا)) است .نویسنده در چهاربخش و پانزده فصل، چهار عامل عمده و موثر در ایجاد و توسعه یک واحد صنعتی موفق را تشریح می‌کند که عبارت‌اند از :((منش و عملکرد بنیانگذاران))، ((تاکید بر ارزش مصرف‌کننده از دیدگاه تولیدکننده))، ((تاکید بر ارزش کارکنان از دیدگاه مدیریت)) و ((فلسفه سازمانی واحد صنعتی موفق)) .در پایان کتاب تاریخچه مختصر شرکت هوندا ضمیمه شده است.


كتاب قبلی كتاب بعدی