ابزار وبمستر

      [ براي خريد كتاب و مشاهده مراكز پخش و كتاب فروشي هاي مرتبط با ناشر به صفحه ناشر مراجعه نماييد]

مدیریت بازاریابی
موضوع:
مدیریت - بازاریابی
پديدآورنده:
نويسنده:سیدرسول حسینی‌برنتی
ناشر:

آرنا

۱۵۶ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه
تاريخ نشر:۹۳/۱۲/۱۶
قيمت پشت جلد :۱۴۰۰۰۰ ريال
كد ديويي:۶۵۸.۸
زبان كتاب:فارسی
محل نشر:تهران - تهران
صفخات اوليه كتاب

معرفي مختصر كتاب:
در کتاب حاضر بیان می‌شود که مدیریت بازاریابی عبارت است از تجزیه‌وتحلیل فرصت‌ها، برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل برنامه‌ها با هدف ایجاد و حفظ مبادلات مطلوب در بازارهای هدف به‌منظور نیل به اهداف سازمان. در فصل اول مؤلف به تشریح کلیاتی در مورد بازاریابی و نحوه انجام آن می‌پردازد. در فصل دوم محیط بازاریابی شرح داده می‌شود. در فصول بعدی نیز به ترتیب اطلاعات بازاریابی، تجارت الکترونیک، بازاریابی بین الملل، تحقیقات بازاریابی و بازاریابی رابطه مند بررسی می‌شوند. مؤلف در این کتاب بارها اشاره می‌کند که مدیریت بازاریابی، درواقع همان مدیریت تقاضا است.
كتاب بعدي    كتاب قبلي بازگشت به فهرست



 

 
[فراموشی کلمه عبور]
[ثبت نام]