ابزار وبمستر

      [ براي خريد كتاب و مشاهده مراكز پخش و كتاب فروشي هاي مرتبط با ناشر به صفحه ناشر مراجعه نماييد]

مدیریت راهبردی در سازمان
موضوع:
برنامه‌ریزی راهبردی
سازمان
پديدآورنده:
نويسنده:امیر نجف‌زاده
ناشر:

آرنا

۲۳۸ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه
تاريخ نشر:۹۳/۱۲/۲۵
قيمت پشت جلد :۱۲۵۰۰۰ ريال
كد ديويي:۶۵۸.۴۰۱۲
زبان كتاب:فارسی
محل نشر:تهران - تهران
صفخات اوليه كتاب

معرفي مختصر كتاب:
نگارنده در کتاب حاضر، به موضوع مدیریت راهبردی در سازمان‌های مختلف می‌پردازد. مؤلف بیان می‌دارد که مدیریت راهبردی با تکیه بر ذهنیتی پویا، آینده‌نگر، جامع‌نگر و اقتضایی راه‌حل بسیاری از مسائل سازمان‌های امروزی است. پایه‌های مدیریت راهبردی بر اساس میزان درکی است که مدیران از شرکت‌های رقیب، بازارها، قیمت‌ها، عرضه‌کنندگان مواد اولیه، توزیع‌کنندگان، دولت‌ها، بستانکاران، سهامداران و مشتریانی که در سراسر دنیا وجود دارند، قرار دارد و این عوامل تعیین‌کننده موفقیت تجاری در دنیای امروز هستند. سازمان‌دهی، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری، سیستم‌های اطلاعات مدیریت راهبردی، توسعه سیستم‌های اطلاعاتی، شبکه و ارتباطات برخی از محورهای موردبحث در این کتاب هستند.
كتاب بعدي    كتاب قبلي بازگشت به فهرست



 

 
[فراموشی کلمه عبور]
[ثبت نام]