ابزار وبمستر

      [ براي خريد كتاب و مشاهده مراكز پخش و كتاب فروشي هاي مرتبط با ناشر به صفحه ناشر مراجعه نماييد]

تحلیل کیفیت خدمات با استفاده از مدل سروکوال
موضوع:
خدمات مشتری - کنترل کیفی
خدمات مشتری - ارزشیابی
پديدآورنده:
نويسنده:کومار آشوک
مترجم:طاهره شریعتی
ويراستار:امیررضا علیزاده‌مجد
ويراستار:فاطمه عسگری
ناشر:

آرنا

۷۶ صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه
تاريخ نشر:۹۳/۱۲/۲۵
قيمت پشت جلد :۷۰۰۰۰ ريال
كد ديويي:۶۵۸.۸۱۲
زبان كتاب:فارسی
محل نشر:تهران - تهران
صفخات اوليه كتاب

معرفي مختصر كتاب:
کتاب حاضر، پژوهشی است که با هدف تحلیل کیفیت بانک HDFC انجام شده است. در این تحقیق به مواردی مانند بالا بردن انتظارات توسط بانک HDFC، چگونگی ادراک مشتریان از کیفیت خدمات این بانک، بهترین ابعاد کیفیت خدمات این بانک پرداخته شده است. مؤلف بیان می‌دارد که مشتری همیشه و درنهایت به دنبال حس پادشاهی است. مهم‌ترین عامل در انتخاب یک بانک توسط مشتری و ترجیح آن نسبت به سایر بانک‌ها، برداشت او از کیفیت خدماتی است که دریافت می‌کند. اگرچه او به دنبال وامی با نرخ بهره پایین‌تر می‌گردد، اما درعین‌حال برای او مهم است که روند دریافت وامش خیلی سریع انجام شود.
كتاب بعدي    كتاب قبلي بازگشت به فهرست



 

 
[فراموشی کلمه عبور]
[ثبت نام]