ابزار وبمستر

      [ براي خريد كتاب و مشاهده مراكز پخش و كتاب فروشي هاي مرتبط با ناشر به صفحه ناشر مراجعه نماييد]

جایگاه‌یابی برند (به سبک برند فست‌فود زنجیزه‌ای پدر خوب)
موضوع:
برندسازی (بازاریابی)
برندسازی (بازاریابی) - مدیریت
پديدآورنده:
نويسنده:شهرام فخار
نويسنده:محبوبه اسماعیلی
ناشر:

آرنا

۷۶ صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه
تاريخ نشر:۹۴/۰۴/۰۸
قيمت پشت جلد :۶۰۰۰۰ ريال
كد ديويي:۶۵۸.۸۲۷
زبان كتاب:فارسی
محل نشر:تهران - تهران
صفخات اوليه كتاب

معرفي مختصر كتاب:
در کتاب حاضر، به‌منظور ارائه راهکارهایی برای موفقیت مدیران بازاریابی در دستیابی به اهداف نام تجاری همچنین اثربخشی تلاش‌هایی از قبیل (موضع یابی، تبلیغات، قیمت‌گذاری و ...) که در جهت ارتقای ارزش برند صورت می‌گیرد، مفهوم جایگاه‌یابی برند مطرح شده است. مؤلف سعی دارد با توجه به آمیخته بازاریابی روش تخصیص بهینه سرمایه به محصول، قیمت، توزیع و ترفیع را به سرمایه‌گذاران نشان دهد. مؤلف بیان می‌دارد که بسیاری از سرمایه‌گذاران در بدو امر نمی‌دانند چگونه می‌توانند سرمایه خود را به نحوی بهینه بکار گیرند تا برند جوان و تازه شکل‌گرفته آن‌ها بتواند در میان انبوهی از رقبا جایگاه مناسبی را بیابد.
كتاب بعدي    كتاب قبلي بازگشت به فهرست



 

 
[فراموشی کلمه عبور]
[ثبت نام]