ابزار وبمستر

      [ براي خريد كتاب و مشاهده مراكز پخش و كتاب فروشي هاي مرتبط با ناشر به صفحه ناشر مراجعه نماييد]

جامعه‌شناسی اوقات فراغت
موضوع:
اوقات فراغت
اوقات فراغت - جنبه‌های اجتماعی
پديدآورنده:
نويسنده:فرشاد تجاری
ويراستار: گروه ویراستاری انتشارات جامعه‌شناسان
ناشر:

جامعه‌شناسان

۳۳۴ صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه
تاريخ نشر:۹۴/۰۶/۰۸
قيمت پشت جلد :۲۰۰۰۰۰ ريال
كد ديويي:۳۰۶.۴
زبان كتاب:فارسی
محل نشر:تهران - تهران
صفخات اوليه كتاب

معرفي مختصر كتاب:
جامعه‌شناسی اوقات فراغت رشته نسبتا جدید جامعه‌شناسی، در مقایسه با زیرمجموعه‌های سنتی مانند جامعه‌شناسی کار، خانواده و آموزش و پرورش است. این رشته بیشتر در نیمه دوم قرن بیستم توسعه پیدا کرده و تا آن زمان اوقات فراغت اغلب به عنوان یک موضوع نسبتا بی‌اهمیت و یک ویژگی جزئی از جامعه دیده می‌شد. اوقات فراغت در حال حاضر به عنوان یک نهاد مهم اجتماعی به رسمیت شناخته شده و شایسته تحقیق جامعه‌شناختی جدی، به ویژه در جامعه ایرانی است. کتاب حاضر در 33 فصل به مطالعه پدیده‌های اجتماعی در اوقات فراغت اختصاص دارد.
كتاب بعدي    كتاب قبلي بازگشت به فهرست



 

 
[فراموشی کلمه عبور]
[ثبت نام]