برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

بازاریابی ورزشی: دیدگاهی استراتژیک


۵۴۰ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ISBN: 978-600-7539-21-7
تاریخ نشر:۹۵/۱۲/۰۱ قیمت : ریال
كد دیویی:۷۹۶.۰۶۹۸
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
در کتاب حاضر، خواننده ماهيت پيچيده و متنوع بازاريابي ورزشي را کشف مي‌کند. علاوه بر اين، چارچوبي براي کمک به توضيح و سازمان‌دهي فرآيند بازاريابي استراتژيک ورزشي، پوشش تمامي موضوعات مربوط در طراحي يک استراتژي بازاريابي جامع ورزشي، تدابير گسترده‌اي براي درک مصرف‌کنندگان در جايگاه تماشاچيان و شرکت‌کنندگان و همچنين برنامه‌ريزي آميخته بازاريابي ورزشي، جهت اجرا و ارزيابي فرآيند برنامه‌ريزي بازاريابي ورزشي در اين کتاب معرفي شده است.


كتاب قبلی كتاب بعدی