برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

بازاریابی ورزشی با رویکرد استراتژیک


۵۳۶ صفحه - (در۲جلد ) - جلد ۲(فهرست تمام مجلدات ) - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۲۰۰۰ نسخه ISBN: 978-964-10-2883-3
تاریخ نشر:۹۵/۱۲/۲۵ قیمت :۲۵۰۰۰۰ ریال
كد دیویی:۷۹۶.۰۶۹۸
زبان كتاب:فارسی محل نشر:یزد - یزد

معرفی مختصر كتاب
در کتاب حاضر نگارنده به صنعت ورزش و بازاريابي در آن پرداخته است. اين کتاب مي‌تواند به‌عنوان منبع درسي در مقطع کارشناسي ارشد مديريت بازاريابي ورزشي مورد استفاده اساتيد و دانشجويان اين رشته قرار گيرد. در اين کتاب بيان مي‌شود که جهت مديريت پيچيدگي‌هاي ورزشي و صنعت آن و نيل به اهداف سازماني، بازاريابان ورزشي از فرايندهاي بازاريابي استراتژيک بهره مي‌برند. اين استراتژي‌ها شامل سه بخش برنامه‌ريزي، اجرا، کنترل هستند.


كتاب قبلی كتاب بعدی