برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

مدیریت بازاریابی در اوقات فراغت و ورزش‌های تفریحی


۳۴۶ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰ نسخه ISBN: 978-600-7956-14-4
تاریخ نشر:۹۵/۱۲/۲۵ قیمت :۲۴۰۰۰۰ ریال
كد دیویی:۷۹۶.۰۶۹۸
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
مطالب کتاب حاضر بر اساس سرفصل مصوب درس مديريت بازاريابي در اوقات فراغت و ورزش تفريحي در چهار بخش تدوين شده است. در اين کتاب بيان مي‌شود که بهره‌گيري از قابليت‌هاي مديران سازمان‌هاي مختلف ورزشي که وظيفه توسعه ورزش تفريحي يا همان ورزش همگاني را بر عهده دارند، در تدوين و اجراي برنامه‌هاي بازاريابي در سازمان‌هاي تحت نظر خود، نه‌تنها موجب افزايش مشارکت جامعه در ورزش مي‌شود، بلکه فوايد بي‌شمار ديگري نيز دارد که از آن جمله رشد درآمدهاي اقتصادي سازمان است.


كتاب قبلی كتاب بعدی