برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

مقدمه‌ای بر بازاریابی ورزشی


۴۳۶ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه ISBN: 978-600-8466-46-8
تاریخ نشر:۹۵/۱۲/۱۹ قیمت :۳۴۰۰۰۰ ریال
كد دیویی:۷۹۶.۰۶۸۱
زبان كتاب:فارسی محل نشر:اصفهان - اصفهان

معرفی مختصر كتاب
اين کتاب يکي از رايج‌ترين کتاب‌هاي درسي بازاريابي ورزشي در دانشگاه‌هاي معتبر دنيا است. ازجمله امتيازات اين کتاب جامع بودن و طرح مباحث زيربناي نظري و علمي در کنار مباحث موردي است، که کتاب‌هاي بازاريابي ورزشي کمتر از اين ويژگي برخوردارند. يکي ديگر از امتيازات اين کتاب اين است که يک منبع درسي دانشگاهي بوده و به همين منظور تهيه شده است؛ به گونه‌اي که در آغاز هر فصل اهداف مواردي که به آن پرداخته شده بيان مي‌گردد، همچنين در پايان هر فصل براي درک بهتر مباحث يک خودآزمايي ارائه شده است.


كتاب قبلی كتاب بعدی