برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

رفتار مصرف‌کننده ورزشی: استراتژی‌های بازاریابی


۴۳۲ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه ISBN: 978-600-448-337-7
تاریخ نشر:۹۶/۱۰/۱۶ قیمت :۱۵۰۰۰۰ ریال
كد دیویی:۷۹۶.۰۶۸۸
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
رفتار مصرف‌کننده از موضوعات جدید در بازاریابی به شمار می‌رود. رفتار مصرف‌کننده، زیرمجموعه‌ای از رفتار انسانی است که دامنه وسیعی از فعالیت‌های مصرف‌کنندگان را مطالعه می‌کند. در این کتاب پس از بیان راهبردهای موفق بازاریابی در ورزش پیش‌درآمد کاملی از رفتار مصرف‌کننده در ورزش ارائه می‌شود که شخصیت و نگرش مصرف‌کننده را آشکار می‌سازد. همچنین در کتاب گزیده‌ای از مطالعات موردی بین‌المللی در رابطه با موضوعاتی مانند هواداران زن ورزشی، مشارکت‌های گروهی، ورزش‌های دانشگاهی و... آمده است.


كتاب قبلی كتاب بعدی