برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

بازاریابی ورزشی: یک نگاه راهبردی


۳۷۶ صفحه - رحلی (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه ISBN: 978-600-355-175-6
تاریخ نشر:۹۶/۱۱/۲۳ قیمت :۲۹۱۰۰۰ ریال
كد دیویی:۷۹۶.۰۶۸
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
در اين کتاب مفاهيم و راهبردهايي درباره بازاريابي ورزشي به‌عنوان علم و هنر شناختن و ساختن نيازهاي جامعه در راستاي ارتقاي سطح سلامت و موفقيت موكلان و متوليان ورزشي، بررسي و تحليل شده است؛ اين اثر مي‌تواند به برخي اشکالات و سؤالات بي‌پاسخ در عرصه مديريت ورزشي ايران پاسخ دهد، چراکه مطالعه و فرم مؤثر، کاربرد مفاهيم علمي و توجه به دورنماي جهاني اين مقوله مي‌تواند راهکارهاي عملياتي مفيدي در اختيار مديران و کارفرمايان ورزشي کشور در مديريت موفق سازمان‌هاي ورزشي، فرايند برنامه‌ريزي راهبردي و تو روند پايدار بازاريابي ورزشي قرار دهد.


كتاب قبلی كتاب بعدی