ابزار وبمستر

      [ براي خريد كتاب و مشاهده مراكز پخش و كتاب فروشي هاي مرتبط با ناشر به صفحه ناشر مراجعه نماييد]

مبانی و مفاهیم بیمه‌های بازرگانی
موضوع:
بیمه
بیمه - ایران
پديدآورنده:
نويسنده:اکبر ایزدی
ناشر:

سوره تماشا

۲۸۸ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۳۰۰۰ نسخه
تاريخ نشر:۹۷/۰۲/۰۹
قيمت پشت جلد :۱۶۰۰۰۰ ريال
كد ديويي:۳۶۸
زبان كتاب:فارسی
محل نشر:اصفهان - کاشان
صفخات اوليه كتاب

معرفي مختصر كتاب:
کتاب حاضر به تبيين و ايضاح مباني و مفاهيم نظري بيمه‌هاي بازرگاني مي‌پردازد. در اين کتاب تعاريف، سابقه تاريخي، ماهيت، محتوا و انواع بيمه‌هاي تجاري، اصول حاکم بر انواع بيمه‌هاي تجاري از ديدگاه‌هاي مختلف و عوامل و شروط متداول در امر بيمه گري و قواعد مستولي بر بيمه تشريح شده ضمن آنکه انواع خطرات و ريسک‌هاي بيمه‌اي و نحوه جبران با مقابله با آن و ايفاي تعهدات طرفين وفق قراردادهاي منعقده و حتي حقوق و تکاليف بيمه‌گذار و تکاليف و تعهدات اطلاعاتي بيمه‌گر از ديد نگارنده مغفول نمانده است. در ادامه شرايط لازم جهت انعقاد و صحت قراردادهاي بيمه در ايران و کشورهاي خارجي پرداخته شده است. مبحث بعدي در رابطه با بيمه شخص ثالث است به ماهيت، مباني و اصول حاکم بر آن و حدود مسئوليت دارنده وسيله نقليه با درج مباني حقوقي و فقهي آن مي‌پردازد.
كتاب بعدي    كتاب قبلي بازگشت به فهرست



 

 
[فراموشی کلمه عبور]
[ثبت نام]