ابزار وبمستر

      [ براي خريد كتاب و مشاهده مراكز پخش و كتاب فروشي هاي مرتبط با ناشر به صفحه ناشر مراجعه نماييد]

بازاریابی اوقات فراغت: یک دیدگاه جهانی
موضوع:
اوقات فراغت - بازاریابی
اوقات فراغت - صنعت و تجارت - بازاریابی
پديدآورنده:
نويسنده:سوزان هورنر
نويسنده:جان اسواربروک
مترجم:فرشاد تجاری
مترجم:توحید ابدالی
مترجم:ناصر تقی‌بیگلو
مترجم:بابک داودی
مترجم:محسن طهماسبی‌پور
مترجم:فاطمه جعفری‌سیاوشانی
مترجم:مهری نانوای‌سابق
مترجم:داوود نصراصفهانی
مترجم:سیدمصطفی هاشمی
ناشر:

سناگستر

۳۲۸ صفحه - جلد ۲(فهرست تمام مجلدات ) - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه
تاريخ نشر:۹۷/۰۲/۰۹
قيمت پشت جلد :۲۴۵۰۰۰ ريال
كد ديويي:۷۹۰.۰۶۹
زبان كتاب:فارسی
محل نشر:اصفهان - اصفهان
صفخات اوليه كتاب

معرفي مختصر كتاب:
کتاب حاضر، براي ارائه يک ديدگاه واقعاً بين‌المللي در مورد بازاريابي در زمينه‌هاي فراغت طراحي شده است و صرفاً به اين منظور نيست که شرحي از موقعيت در تک‌تک کشورها باشد. در عوض اين کتاب يک تلاش براي اتخاذ يک ديدگاه فوق ملي از موضوع فراغت است. نويسندگان اعتقاد دارند که کلمه «فراغت» يک عبارت کلي ساده براي دامنه‌اي از بخش‌هاي مختلف يا صنايع است.
كتاب بعدي    كتاب قبلي بازگشت به فهرست



 

 
[فراموشی کلمه عبور]
[ثبت نام]