برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

رفتار مصرف‌کننده ورزشی


۳۵۲ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۲۰۰۰ نسخه ISBN: 978-964-10-4611-0
تاریخ نشر:۹۷/۰۶/۲۶ قیمت :۲۲۰۰۰۰ ریال
كد دیویی:۷۹۶.۰۶۸۸
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
هدف از تحقيق رفتار مصرف‌كننده پاسخ به چگونه‌ها، كجاها، كي‌ها و چراها در ارتباط با تجربيات ورزشي است. يك مدل مرسوم تصميم‌گيري مصرف‌كننده شامل مطالعات نيروهاي داخلي و خارجي و چگونگي اثرگذاري آن‌ها بر تصميمات و ارزيابي‌هاي مصرف‌كننده است. در اين كتاب در حوزه رفتار مصرف‌كننده ورزشي مباحث «طبقه‌بندي مصرف‌كننده ورزشي»، «خصوصيات برنديسم ورزشي»، «انواع انگيزش»، «محدوديت‌هاي مشاركت در ورزش»، «مدل پيوستار روان‌شناختي» و... بررسي مي‌شود.


كتاب قبلی كتاب بعدی