ابزار وبمستر

      [ براي خريد كتاب و مشاهده مراكز پخش و كتاب فروشي هاي مرتبط با ناشر به صفحه ناشر مراجعه نماييد]

رفتار مصرف کننده در گردشگری
موضوع:
مصرف‌کنندگان - رفتار
گردشگری
پديدآورنده:
نويسنده:سوزان هورنر
نويسنده:جان اسواربروک
مترجم:مریم حیدری
مترجم:حمید ضرغام
ناشر:

دفتر پژوهشهای فرهنگی

۱۶۶ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه
تاريخ نشر:۹۷/۰۸/۰۷
قيمت پشت جلد :۳۶۰۰۰۰ ريال
كد ديويي:۳۳۸.۴۷۹۱
زبان كتاب:فارسی
محل نشر:تهران - تهران
صفخات اوليه كتاب

معرفي مختصر كتاب:
در کتاب حاضر مفاهيم پايه رفتار مصرف‌کننده، با استفاده از بررسي ادبيات گردشگري و علوم رفتاري، علاوه بر اسلوب‌هاي بازاريابي بررسي شده و با تکيه‌بر روي ۹ مفهوم کليدي: تصميم‌گيري، ارزش‌ها، انگيزه‌ها، شخصيت، عقايد، نگرش‌ها، ادراکات، رضايت، اعتماد و وفاداري، راهبردهاي عملياتي مورد کنکاش قرار گرفته‌اند. تأثير مهم‌ترين عوامل خارجي بر رفتار و افزايش نگراني نسبت به مصرف اخلاقي نيز بررسي ‌شده‌اند. علاوه بر اين، زمينه‌هاي اصلي تحقيقات آينده رفتار گردشگر، ازجمله مواردي نظير: تصميم‌گيري گروهي و انفرادي، روند برنامه‌ريزي سفر، استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات براي اهداف سفر و انتخاب محل اقامت، مسائل بين فرهنگي در بازارهاي نوظهور، احساسات و سوء رفتار مصرف‌کننده، معرفي و بحث شده‌اند.
كتاب بعدي    كتاب قبلي بازگشت به فهرست



 

 
[فراموشی کلمه عبور]
[ثبت نام]