برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

رفتار مصرف کننده در گردشگری


۱۶۶ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه ISBN: 978-964-379-457-6
تاریخ نشر:۹۷/۰۸/۰۷ قیمت :۳۶۰۰۰۰ ریال
كد دیویی:۳۳۸.۴۷۹۱
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
در کتاب حاضر مفاهيم پايه رفتار مصرف‌کننده، با استفاده از بررسي ادبيات گردشگري و علوم رفتاري، علاوه بر اسلوب‌هاي بازاريابي بررسي شده و با تکيه‌بر روي ۹ مفهوم کليدي: تصميم‌گيري، ارزش‌ها، انگيزه‌ها، شخصيت، عقايد، نگرش‌ها، ادراکات، رضايت، اعتماد و وفاداري، راهبردهاي عملياتي مورد کنکاش قرار گرفته‌اند. تأثير مهم‌ترين عوامل خارجي بر رفتار و افزايش نگراني نسبت به مصرف اخلاقي نيز بررسي ‌شده‌اند. علاوه بر اين، زمينه‌هاي اصلي تحقيقات آينده رفتار گردشگر، ازجمله مواردي نظير: تصميم‌گيري گروهي و انفرادي، روند برنامه‌ريزي سفر، استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات براي اهداف سفر و انتخاب محل اقامت، مسائل بين فرهنگي در بازارهاي نوظهور، احساسات و سوء رفتار مصرف‌کننده، معرفي و بحث شده‌اند.


كتاب قبلی كتاب بعدی