برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

بنیان‌های بازاریابی مدرن


۲۳۲ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه ISBN: 978-600-7366-49-3
تاریخ نشر:۹۷/۰۹/۱۹ قیمت : ریال
كد دیویی:۶۵۸.۸
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
بازاريابي سبز، دربرگيرنده تمام فعاليت‌هاي طراحي شده به منظور ايجاد و ساده‌سازي هر نوع مبادله‌اي است كه با حداقل آسيب به محيط‌زيست به ارضاي نيازها و خواسته‌هاي افراد بپردازد. در اين كتاب به شناسايي و توصيف بنيان‌هاي نوين در بازاريابي مدرن پرداخته مي‌شود. از اين‌رو ابتدا بازاريابي سبز به عنوان يكي از استراتژيك‌ترين اركان بازاريابي مدرن، بررسي و بازاريابي اجتماعي با تأكيد بر اهميت مسئوليت اجتماعي شركت‌ها در فضاي كسب وكار امروز دنيا، معرفي و موضوع بازاريابي رابطه‌مند و مدل‌هاي كاربردي آن شرح داده مي‌شود. در پايان بازاريابي اينترنتي و ويروسي و دلايل محبوبيت آن‌ها و نقش تبليغات شفاهي در پيشرفت بازاريابي نوين، بررسي مي‌شود.


كتاب قبلی كتاب بعدی