برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

استراتژی‌‌های موفق در شرکت‌های بازرگانی


۲۵۲ صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه ISBN: 978-622-6104-03-6
تاریخ نشر:۹۷/۰۹/۲۰ قیمت :۲۵۰۰۰۰ ریال
كد دیویی:۶۵۸.۴۰۱۲
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
استراتژي «الگويي است بنيادي براي بيان اهداف فعلي و برنامه‌ريزي شده، تجهيز، تخصيص و بهره‌برداري از منابع و تعاملات يك سازمان با بازار، رقبا و ديگر عوامل محيطي». در اين كتاب ابزارها و مدل‌هاي اعمال فرآيند عمومي برنامه‌ريزي استراتژيك، معرفي و استراتژي‌هاي مرحله ورود به بازار و راهبردهاي تبليغي براي آن، شرح داده مي‌شود. در ادامه مديريت نقدينگي از طريق «ABC»، بررسي و ابزارهاي مالي در نظام اقتصادي، مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد. در پايان نيز پيشرفت اخير در مديريت بازارهاي مالي اسلامي، ارائه مي‌شود.


كتاب قبلی كتاب بعدی