برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

جهانگردی: شرکت‌های فراملیتی و هویت فرهنگی


۱۸۰ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۲۰۰۰ نسخه ISBN: 964-91035-3-8-
تاریخ نشر:۷۹/۱۱/۱۲ قیمت :۹۰۰۰ ریال
كد دیویی:۳۳۸.۴۷۹۱
زبان كتاب:انگلیسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
در این کتاب، بخشی از برنامه‌ها و تحقیقات "یونسکو "به طبع رسیده است. در این پژوهش وضعیت جهانگردی در کشورهای "توسعه یافته "و "در حال توسعه " به طور مقایسه‌ای بررسی و ارزیابی شده، در پی آن چند مطالعه موردی فراهم آمده است .


كتاب قبلی كتاب بعدی